Informatii livrare

1. Expedierea comenzilor

In functie de optiunea aleasa, daemi.ro se asigura ca intri in posesia bunurilor cat de repede posibil.

Optiunile si termenele de livrare sunt urmatoarele:

a. Curier Rapid - pentru produsele compatibile si in aria de acoperire a curierului (Sameday, Dragon Star, TNT, Urgent Cargus, Fan Courier, Nemo Express, DPD, etc).

Costul de transport prin curier rapid este fix: 24 RON pentru comenzile sub 1000 RON si gratuit pentru cele peste 1000 RON.

Costul de transport pentru coletele volumetrice formate din cazi de baie, cadite de dus inalte, paravane de dus, cabine de dus, pereti de sticla, usi de nisa, paravane de cada, oglinzi, rezervoare din polietilena de volum mare, vase de expansiune de volum mare este de 49 RON.

Produsele din categoria Cazi de baie freestanding și căzi cu hidromasaj necesită transport specializat care nu permite încasarea în momentul livrării. Pentru comenzile care conțin acest tip de produse, se va solicita plata în avans.

Coletele ce contin produse fragile din categoriile Obiecte sanitare, Mobilier baie, Cazi baie (cu exceptia Sifoanelor si Suporturilor cazi), Cabine dus (cu exceptia Rigolelor si canalelor de scurgere), Mobilier baie, vor fi expediate exclusiv prin intermediul unui curier/ transportator cu optiunea de "Deschidere la livrare" pentru verificarea integritatii produselor in momentul livrarii. Semnarea documentelor de receptie implica acceptarea produsului ca fiind in stare intacta in momentul livrarii.

In cazul acestor colete exista posibilitatea perceperii de taxe suplimentare daca destinatia nu se afla in aria de acoperire cu kilometri suplimentari 0 a curierului.  Daca livrarea este acceptata cu semnatura de primire, orice reclamatie ulterioara privind integritatea produselor nu mai poate fi luata in considerare.

In cazul in care livrarea se face cu un transportator specializat care nu permite optiunea ”Deschidere la livrare”, clientul poate reclama catre magazin deteriorarea produselor in termen de 1 ora de la momentul receptiei. Dupa acest termen, reclamatiile nu mai pot fi luate in considerare.

Transportul pentru produse volumetrice, livrate pe palet, sau cu greutate individuala peste 20 kg se face pana la adresa mentionata, fara a putea fi dus pana in apartament/casa. Curierul nu poate asigura manipularea produselor pana in apartament/casa. 

Timp de livrare

Livrarile standard se fac in 24-72 ore de la confirmarea comenzii. Pentru comenzile confirmate pana in ora 12:00 a unei zile lucratoare, livrarea se face in 24-48 ore, iar pentru cele confirmate dupa ora 12:00, livrarea se face in maximum 72 ore.

2. Moduri de livrare a bunurilor

2.1.   Livrarea bunurilor se realizează printr-un serviciu de curierat sau printr-o companie de transport/ casa de expediție. Timpul de livrare depinde de Produsul comandat/Produsele comandate și este indicat estimativ de Vânzător înainte de încheierea Contractului.

2.2.   Curier Rapid - pentru produsele compatibile și în aria de acoperire a curierului (Sameday, Dragon Star, TNT, Urgent Cargus, Fan Courier, Nemo Express, DPD, etc).

2.3.   Livrarea bunurilor se efectuează exclusiv pe teritoriul României, la adresa de livrare indicată de Client/Cumpărător.

2.4.   Vânzătorul va asigura atât ambalarea corespunzătoare a Bunurilor, cât și transmiterea documentelor însoțitoare – note de transport (awb/aviz de expediție).

 

3. Costurile de livrare

3.1.   Costul de transport prin curier rapid este: 

 i. 24 RON pentru comenzile sub 1000 RON

 ii. Gratuit pentru comenzile de peste 1000 RON;

3.2.   Costul de livrare prin transportator specializat este: 

iii. 49 RON pentru coletele volumetrice formate din cazi de baie, cadite de dus inalte, paravane de dus, cabine de dus, pereti de sticla, usi de nisa, paravane de cada, oglinzi, rezervoare din polietilena de volum mare, vase de expansiune de volum mare;

3.3.   In funcție de particularitățile produsului, respectiv greutatea, dimensiunea, caracteristicile acestuia, și adresa unde acestea se vor livra, costurile de livrare pot varia. Cumpărătorul va fi informat cu privire la costul livrării anterior confirmării comenzii.

3.4.   Anumite tipuri de produse necesită transport specializat, care nu permite încasarea în momentul livrării. In aceste cazuri se va solicita plata în avans, iar în procesul de prelucrare comandă, un operator va transmite Clientului/Cumpărătorului, prin telefon, email sau alt mijloc de comunicare, toate informațiile necesare pentru efectuarea plății. Câteva dintre categoriile de produse la care face referire acest punct, dar fără a se limita la, sunt: căzile freestanding, gresie si faianță, obiecte sanitare livrate in număr multiplu, etc.

4. Timpul de livrare

4.1.   Termenul de livrare este individual și este indicat estimativ pe pagina de prezentare a produsului.

4.2.   Livrarea coletelor prin serviciu de curierat și/sau casa de expediție se face de luni până vineri, cu excepția zilelor de sărbătoare legală.

4.3.   Livrările standard se fac, în mod obișnuit, în 24-72 ore (1-3 zile lucrătoare) de la confirmarea comenzii.

 i.  Pentru comenzile confirmate până în ora 12:00 a unei zile lucrătoare, livrarea se face, în mod obișnuit în 24-48 ore;

 ii.  Pentru comenzile confirmate după ora 12:00 a unei zile lucrătoare, livrarea se face, în mod obișnuit, în 48-72 ore.

5. Daune de transport, vicii

5.1.   Pentru toate livrările, în cazul deteriorării vizibile a coletului sau a ambalajului, Clientul/Cumpărătorul sau persoana delegată de acesta cu primirea comenzii trebuie să verifice integritatea conținutului împreună cu delegatul companiei prestatoare de servicii de curierat, urmând ca rezultatul să fie notat într-un proces verbal încheiat de către acesta din urmă.

i. Serviciul „Deschide coletul la livrare” este disponibil pentru toate produsele care au afișat acest beneficiu în pagina de prezentare a acestora din cadrul magazinului online al Vânzătorului și este valabil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice.

Acest serviciu oferă posibilitatea Clientului/Cumpărătorului sau persoanei delegate de acesta de a verifica dacă produsul este intact, însă nu și posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba/monta/asambla) produsul.

Daca în urma deschiderii coletului, Clientul/Cumpărătorul sau persoana delegată de acesta consideră că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare și prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, acesta trebuie să refuze primirea comenzii. Pentru a refuza comanda Clientul/Cumpărătorul trebuie să completeze un Proces-verbal de constatare, în prezenta curierului, în momentul livrării. Procesul verbal NU mai poate fi completat după plecarea curierului.

5.2.   In cazul în care livrarea se face cu un transportator specializat care nu permite opțiunea ”Deschidere la livrare”, clientul poate reclama către Vânzător deteriorarea produselor în termen de 1 oră de la momentul recepției. După acest termen, reclamațiile nu mai pot fi luate în considerare.

5.3.   Coletele ce conțin produse fragile din categoriile Obiecte sanitare, Mobilier baie, Cazi baie (cu excepția Sifoanelor și Suporturilor cazi), Cabine dus (cu excepția Rigolelor si canalelor de scurgere), Mobilier baie vor fi expediate exclusiv prin intermediul unui curier/transportator cu opțiunea de "Deschide coletul la livrare" pentru verificarea integrității produselor.

i. Semnarea documentelor de recepție implică acceptarea produsului ca fiind în stare intactă în momentul livrării.

ii.Dacă livrarea este acceptată cu semnătură de primire, orice reclamație ulterioară privind integritatea produselor nu mai poate fi luată în considerare.

 iii.In cazul acestor colete există posibilitatea perceperii de taxe suplimentare dacă destinația nu se află în aria de acoperire cu kilometri suplimentari 0 a curierului. 

5.4.   Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa livrarea unor categorii de produse apreciate ca voluminoase în anumite regiuni din Romania. In cazul în care adresa de livrare indicată în procesul de comandă se află în afara ariei de livrare, Clientul/Cumpărătorul va fi contactat în vederea anularii comenzii, iar contravaloarea acesteia va fi returnată, dacă este cazul, în cel mai scurt timp posibil, prin metoda de plată utilizată în momentul plasării comenzii, cu excepția cazului în care s-a convenit, de comun acord, o altă modalitate de restituire.

5.5.   Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa livrarea produselor în localități / zone în care există restricții de circulație sau interdicții dispuse de autorități (de exemplu, instituirea de măsuri de carantinare zonală). Dacă, în urma plasării comenzii, se constată că zona / localitatea se află în carantina sau este supusă din partea autorităților altor masuri restrictive care pot afecta buna desfășurare a procesului de livrare, clientul/cumpărătorul va fi contactat în vederea anularii comenzii, iar contravaloarea acesteia va fi returnata în cel mai scurt timp posibil, dacă este cazul, prin metoda de plată utilizata în momentul plasării comenzii, cu excepția cazului în care nu s-a convenit, de comun acord, o altă modalitate de restituire.

5.6. Conform art. 20 din OUG 34/2014, în cazul contractelor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar aceasta opțiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului față de transportator.